Kyrksal

12/14/2014 07:50:00 em jojo 0 Comments

Haha, det enda kort som inte blev toksuddigt är det jag tappade balansen på. Tänkte stajla och visa upp ett av momenten i den nya BodyBalance-koreografin. Men jaja, det är egentligen inte min balans som vi ska fokusera på här, utan avsaknaden av ljudplattor i taket...

Gruppträningssalen ska äntligen renoveras och det kommer att vara stängt i någon vecka efter jul för att få in både nytt tak, ljus och en massa andra påhitt. Kommer att bli jättebra, men det är just nu inte särskilt mysigt att köra klasser. Akustiken är kyrklik. Inte mycket val på ljuskällor och så heller, så det är en riktig gympasalskänsla. Tur jag är van vid en sådan miljö då...

En BodyBalance-klass var för övrigt precis vad min trötta och stela kropp behövde denna kväll, och utöver en liten miss när jag blandade ihop två övningar så är jag väldigt nöjd med mitt premiärpass på BB 67.


0 kommentarer: