Cypakutsi

7/13/2013 08:55:00 em jojo 0 Comments



Bilderna säger väl det mesta...

Sportbil. Runt huvud och badmössa. Cykel. Nästan sist. Paddling. Riktigt dåligt ihopp i kajaken. Sen kutning på andra sidan sjön. Varmt och tungt. Sist simning. Inte alls kallt, bara skönt svalt.

Glad och nöjd som femma i mål. Mersmak. Måste cykla mer. Tidsmässigt trea på de andra grenarna nämligen. Alla fick pris. Jag lottades en härlig cellofanpåse med surdegsknäcke, choklad, biscotti och kakor. Vann inte storpriset. En cykel, som jag hade lovat att ge bort till systeryster.

För jag hade bästa supporten i form av fina syster! Som i sin tur lovade att ställa upp nästa år om jag vann cykeln. Vi hade sjukt tur med vädret, ända tills vi skulle lasta allt på bilen igen. Åska och spöregn. Min stackars bil. Skitig.

0 kommentarer: