40 days and 40 nights

4/03/2013 05:04:00 em jojo 2 Comments


Ögonen på målet. Det får bli mitt mantra för de närmaste 40 dagarna. För även om jag vill vara frisk, stark och pigg alla dagar om året, så vill jag till det vara lite extra snygg (och gärna ett konditionsmonster också) om just 40 dagar. För då åker jag till Playitas på Fuerteventura. Igen! Hurra! Jag kunde inte låta bli att hoppa på resan när jag fick ett jättebra erbjudande om att följa med som instruktör. Och det kommer att bli så skönt, och roligt, även om det inte är samma tokiga gäng som jag tidigare har åkt iväg med. 

Så nu kör jag igång en klassisk toppa-formen-grej. 40 dagar. Godis- och fikastopp. Minimalt med socker. Hålla igen lite på det mesta helt enkelt. Och öka på konditionsträningen. (Just konditionen är mest för att inte dö bland alla löparproffs som ska med på resan)... Att jag läser i fler bloggar att det jobbas på att stoppa stoppa socker i munnen, som hos Mina Träningstajts till exempel, gör att jag hoppas att jag ska lyckas med mitt mål. Ju fler desto bättre liksom. Wish me luck!


2 kommentarer:

  1. Klart att du gör! Lätt. Vilken dröm du lever hörru. Instruera på Playitas. Underbart!

    SvaraRadera
  2. Tack fina du! Två dagar in på mina 40 har det gått bra. Och ja, jag är lyckligt lottad som får hänga på en så massa roligt!

    SvaraRadera