Vad jag gör när jag inte tränar

10/08/2012 07:34:00 em jojo 0 Comments


Fortsätter denna positiva trend så kommer det inte att vara några problem att köra mina klasser från och med onsdag. Skönt. Peppar, peppar, ta i trä och allt det där. Idag hänger snuva kvar, men mina hopsamlade sömntimmar från helgen verkar verkligen ha gjort sitt till för att vända kroppen i rätt riktning igen.

Men än så länge handlar det mer om att längta efter fysisk aktivitet. Jag surfar runt på massa olika träningsbloggar. Hittar nya, inspirerande bloggar och nygamla, som jag tappat bort. Tipsa mig gärna om fler. Kanske är har just du en oupptäckt blogg som jag inte borde missa. 

Förutom bloggsurfning så pysslar jag. Igår kväll stickade jag klart en mössa. I mjukaste merinoull, dubbelvikt för att hålla värmen. Hösthuvudet kommer att vara varmt!

Vad gör du när du inte tränar?

0 kommentarer: