Morgonyoga vid Surfbukten

7/26/2012 12:02:00 em jojo 2 Comments


Det bästa initiativet på länge i den här byn! Heja! Några driftiga personer har skapat en liten oas längs vattnet. Med studsmatta, kabelsurfning, café, linor att balansera på osv. En utomhusfritidsgård. För alla åldrar. I morse erbjöd ett gym (inte mitt) morgonyoga. Jag och några få själar till var där och startade dagen på bästa sätt. Mycket skönt att få sträcka ut och andas in. Välbehövligt.

Efteråt njöt jag av stans godaste espresso och en grymt god vattenmelon- och lingonsmoothie. Förutom att det är stans godaste espresso är det nog den billigaste också. Ett fik där alla har råd att njuta. Jag är stolt över att det finns människor som genomför sina idéer och jag hoppas att det fortsätter att strömma till besökare under resten av sommaren.

2 kommentarer:

  1. Precis! Blev så glad när jag passerade där på lunchprommisen med doggarna igår. Hade jag inte varit tvungen att jobba hade jag mer än gärna stannat till och provat både det ena o andra... Hejja alla kreativa!!!!

    SvaraRadera
  2. Johanna! Vad fint skrivet och vilken härlig blogg. KOmmer att följa!!

    kram på dig och vi ses snart hoppas jag!

    SvaraRadera