Chocka kroppen

4/24/2012 06:24:00 em jojo 1 Comments


Jag kan ju egentligen räkna ut med min högra hand vad jag behöver göra för att komma vidare i min träning och form. Jag behöver chocka kroppen. Just nu går den rätt i stå, jag kör mina (och andras) klasser, springer någon gång i veckan och kör med eleverna på idrottslektionerna då och då. Det blir rätt samma lika varje vecka, det som skiljer är mer antalet pass (hej en miljard BodyBalance förra veckan) än kvaliteten och variationen på passen. 

Lite rädd för att försöka är jag. Intervaller på bana, tyngre styrketräning, trx, spinning, simning. You name it. Just intervaller och tyngre styrketräning är nog det jag borde satsa på främst för att chocka kroppen. Tokjobbigt, säkerligen. Men jag vill ju fortsätta att utvecklas, och aldrig har det stämt så bra med "du blir bra på det du tränar" än nu. 

Så vad hindrar mig då egentligen?

1 kommentar:

  1. Absolut inget (mer än huvudet då) det är bara att köra!

    Hitta inställningen, testa och du kommer att älska det!

    SvaraRadera