Kittad!

11/25/2011 05:11:00 em jojo 1 Comments


Jag har inga som helst problem med att gå omkring som en levande reklampelare under kommande skidskytteevenemang. Inte det minsta, eftersom vi har blivit kittade med världens bästa ullgrejor! För mig blev lyckan gjord när jag hörde att vi skulle få kläder från Woolpower till vår publikvärmargrej, eftersom jag väldigt ofta använder deras produkter både i mitt jobb och på fritiden. Älska funktion! Idag fick vi så komma och prova ut det vi ska ha på oss, och jag kände mig som ett barn på julafton.

Om någon nu undrar om jag känner att jag måste göra lite gratisreklam för företaget, när jag har fått en massa fina saker så är det inte alls så, men jag framhäver gärna sådant som jag vet fungerar och som jag själv gärna skulle lägga ut pengar på. Hade jag tyckt annorlunda hade jag talat om det också. Jag tror att det är ofantligt viktigt att inte hamna i någon smygreklamsbransch utan att vara öppen med sådant man har fått, och också vara ärlig med sina åsikter. Vare sig det handlar om att hylla eller kritisera. Jag vet ju att många blir erbjudna olika produkter (noop, inte jag, har inte riktigt den storleken på bloggen), i utbyte mot att skriva någonting bra om produkten. Utan att berätta att de fått dem från företagen. Så får det ju inte riktigt gå till. För att bli lite klokare på området, läs gärna mer hos Träningsglädje och UnderbaraClara, som jag tycker har förnuftiga åsikter kring detta ämne.

Just ja, nu får ju gärna snön komma också, så att det blir fina, reklamvackra vinterbilder som kablas ut från vår stad...

1 kommentar:

  1. Oj, se där ja, vad kul! Gratis är alltid gott :)

    SV: Haha, tack för det :)

    SvaraRadera