Klafs, klafs

10/03/2011 07:05:00 em jojo 2 Comments


Tog ett varv på ett fem kilometer långt skidspår nu i eftermiddag. Fem kilometer känns alldeles lagom långt för mig just nu. Jag vill bara att det ska kännas skönt att springa. Stig, rötter, barr och blött. Så ser det ut under ett skidspår innan snön. Det är ju galet roligt att springa i sankmark! Man måste hålla koll på var man sätter fötterna, och också försöka springa "lätt"så att man inte sugs ner. Sen att skorna ser ut som sju svåra år efter en sådan tur är ju en annan femma... Men lätt värt.

2 kommentarer:

  1. Åh, du ser ju så där härligt sankmarkslöparglad(?) ut! Nu längtar jag hem till Dalarna. Punkt.

    SvaraRadera
  2. Jag kände mig så där härligt sankmarkslöparglad! (Yes, ett mycket bra ord).
    Åk hem en sväng om du har möjlighet. Eller kom hit och hälsa på. Punkt. :)

    SvaraRadera