Två av tre!

7/27/2011 01:41:00 em jojo 1 Comments

Nöjd tjej, stumma ben.

Lunka, löp hem till päronen, check! Ytterligare ett av mina uppsatta sommarmål fixade. Bara den där cyklingen kvar nu. Visst hade det varit ännu coolare om jag hade sprungit precis hela vägen, utan att gå ibland, men jag är så sjukt nöjd med att ha tagit mig 17,2 kilometer! På sisådär två timmar. Så långt tror jag aldrig jag har woggat. Sen underlättade det ju verkligen att jag hade värsta bästa support-teamet när jag kom fram. Pappa bjöd på cola (gudomligt gott) och mamma slängde ihop en mumsig omelett. En snabbdusch senare och skjuts in till stan och inte ens halva dagen har gått än! Fast någon mer träning blir det inte idag...

Note to self: Keps hade varit en bra idé...

1 kommentar:

  1. Men bra där! GRATTIS till mål två, bara en kvar nu. Jag har en idé om nästa års sommarmål. Berättar när vi ses:) Kram

    SvaraRadera