Snabbmat och fruktsallad

9/08/2017 04:10:00 em jojo 0 Comments


Jag har haft turen att varken haft några galna cravings eller särskilt mycket jag inte alls kunnat äta de är månaderna med ett nytt litet liv i magen. Slutade bara dricka kaffe en dag, vilket för övrigt var en av de saker som gjorde att jsg misstänkte att det stod till "på det viset". Men sen någon månad sen dricker jag kaffe igen. I rimliga mängder. 

Iallafall, det närmar sig. Skulle knytet bestämma dig för att komma på beräknat datum är det bara fem dagar kvar! Men jag tror ju det dröjer ett par dagar till. Kolhydratladdar så länge. 

För de senaste dagarna har jag ibland varir tokhungrig och ibland inte sugen alls. I morse var jag tvungen att kliva upp och äta frukost vid fem. Och på dagen blev jag akut hungrig när jag var ute för att handla och hoppade in på närmsta snabbmatställe och åt en rejäl portion. 

Snabbmat har ju fördelen att man sedan blir sugen på nåt helt annat, så en ordentlig fruktsallad satt fint som mellis. Vi får väl se vad som blir nästa kulinariska grej denna fredag. Paj på röda vinbär kommer det iallafall att bli till fredagsgotta ikväll. Trevlig helg på er!

0 kommentarer: