Stå på sidan

6/04/2017 09:56:00 fm jojo 0 Comments

Jag anmälde mig aldrig till Workout Åre i år. Där i februari nånstans när det var dags att göra det så mådde jag ju inte helt toppen, sådär som det visst kan vara i början av en graviditet. Jag visste ju heller inte hur jag skulle må nu i början i juni, om det ens var någon idé att köra en hel träningshelg med ett stycke bulle i ugn. Först funderade jag på om jag ändå skulle anmäla mig som volontär, det har jag ju också varit ett par gånger, men beslöt mig för att stå över i år.

Men, eftersom Åre bara är tio mil bort, och folket, stämningen och glädjen är någonting att ta del av så åkte jag upp en sväng igår för att umgås och hänga lite. Självklart skulle jag velat köra någon klass, som den här härliga SUP-yogan till exempel. Men det gick faktiskt nästan lika bra att äta glass och kramas med. Och Workout Åre lär ju finnas kvar även nästa år.

0 kommentarer: