Städbalans

2/09/2017 09:51:00 em jojo 0 Comments

Ett BodyBalance-pass klockan halv åtta på kvällen är inte det enklaste att ta sig iväg på. Du har ätit. Kanske hamnat i soffan. Måste ta dig upp ur den igen...

Men eftersom det är jag som är instruktören på torsdagar klockan halv åtta så finns det liksom ingen ursäkt. Och nu har jag nog hittat ett win-win-koncept på torsdagar. Att använda tiden mellan middag och pass åt att städa. Jag håller mig aktiverad och hinner inte såsa till innan klassen, samt att mitt hem blir hyfsat rent inför helg.

Det är för övrigt kallt ute. Och då blir det även lite kallare än vanligt i gruppträningssalen. Tjocksockar och ullfrotté är räddningen innan och efter passet. Den snygga instruktörströjan fick stanna i skåpet ikväll, syntet värmer inte särskilt bra..

0 kommentarer: