Hysch, hysch

12/10/2016 09:44:00 em jojo 0 Comments

Det är ju väldigt hemligt det här med BodyPump 100. Alla gym i hela världen ska ju släppa releasen samtidigt, 14 januari för de som väntar på något gott, och lite sektvarning var det nog på inledningen av dagens kvartal när vi fick titta på en inspirationsfilm. Det är såklart roligt med ett maffigt födelsedagskalas, men BodyPump är BodyPump liksom, så några jätteöverraskningar finns inte att vänta när det kommer till själva releasen.

Jag fick ingen riktig känsla för varken nya pumpen eller BodyBalance, eftersom jag är för förkyld för att ta i nåt värst. Verkar vara en tråkig ny decembertradition att bli sjuk. Ifjol fick jag nämligen flunsa vid den här tiden. Inte lika illa i år, men inte så att jag kunde få ut det mesta av kroppen nu när det äntligen hölls kvartaler här i vår bortglömda del av LesMills-världen.

Men nån sorts inspiration fick jag visst, har suttit och gjort en ny pump-blandning! Det behöver en ju inte vara frisk för att göra.

0 kommentarer: