Ramen

11/10/2016 10:12:00 em jojo 0 Comments


Hänger i Linköping och pluggar den här veckan, därav ytterst sporadiskt bloggande. Och lika sporadisk rörelseaktivitet. Typ en promenad till bussen. Jag har dessutom druckit en årsranson kaffe på en förmiddag (Vad är det med pluggande och kaffe egentligen?) och inte lite väl många bakverk till kaffet med... 

Men idag efter skola så slank jag bara in på ett hak i ett hörn, utan att ha läst menyn utanför särskilt noga. Visade sig vara ett fantastiskt hak, med soppor, eller ramen, to die for. Jag gick på en grönsaks- och tofuvariant. Så gott! Och smakrikt! Blir till att kära sig koka ihop egna varianter, helt klart!

Nu en dag kvar här i söder i skolbänken, men sedan hoppas jag på en helg med uteaktiviteter när jag kommer hem. Vad ska du göra i helgen då? 


0 kommentarer: