Jubileum!

10/07/2016 11:14:00 em jojo 2 Comments


Vet ni vad?! Jag har med enkel matematik räknat ut att i och med release 99, som är den BodyPump vi kör just nu, så har jag kört BodyPump i exakt 10 år! Startade med nummer 59, det släpps 4 releaser per år. 99 - 59 = 40. 40/4 = 10. Maj God så länge! (Fast inte fullt lika länge som jag har instruerat BodyBalance förstås, de första releaserna i det konceptet fick jag ju på VHS)...

Första gången jag körde 99:an tvingade jag kunderna klappa händerna och nästan hurra för mig. Jag menar, ett jubileum bör ju uppmärksammas, eller hur?! Jag tänker tårta. Presenter. Champagne.

Fast sen kändes allt som vanligt igen, och idag när jag fick hänga på och teama partypumpen, lade jag återigen mer fokus på deltagarna än på mig själv. Det är ju ändå därför jag hållt på så här länge med det här. För att förhoppningsvis inspirera och motivera andra. Och som det känns nu kan jag tänka mig att hålla på i många år till!

2 kommentarer:

  1. Väntar med spänning på nummer 100. Det måste ju bli värsta party-releasen tänker jag! Så länge dödar jag mina bröstmuskler i 99:an, får se om jag någonsin lyckas överleva den låten innan det är dags att byta :)

    SvaraRadera
  2. Väntar med spänning på nummer 100. Det måste ju bli värsta party-releasen tänker jag! Så länge dödar jag mina bröstmuskler i 99:an, får se om jag någonsin lyckas överleva den låten innan det är dags att byta :)

    SvaraRadera