Grand opening!

10/17/2016 09:03:00 em jojo 0 Comments

Alltså, vilket jäkla bygge! I lördags var det grand opening på "mitt" gyms nya superanläggning, och vilken succé det blev. Fullt hus under invigningsdagaen, och idag när det var den första dagen med ordinarie schema var det knökfullt både på sprint-klasserna, mitt BodyPump-pass och på HIIT-passen med. I gymmet var det ös, och jag tror nog att klassen som skulle till på hinderbanan(!) var fullbokad den med.

Roligt att de vågar satsa, det här är nämligen den anläggning som de har öppnat med hjärtat, för att de vill erbjuda massor. Övriga etableringar som har skett under de senaste åren har mest varit till för att möta konkurrens från 24h-gym och liknande. Nu gick de bananas och lite till!

Jag tycker det är härligt och häftigt, och hoppas att den energin som jag känt de här första dagarna stannar kvar i de mörka, coola väggarna. Och på samma sätt hoppas jag att våra trogna kunder som hängt med i många år vågar ta sig till det nya stället och hitta nya saker som passar dem med. Det var så kul att se så många av mina både nuvarande och förra "stammisar" från olika anläggningar dök upp på klassen ikväll. Toppen att alla nu kan samlas på samma ställe.



0 kommentarer: