Fixelifix

9/29/2016 10:55:00 em jojo 0 Comments

Woho! En grej som gick min väg den här veckan ändå! Dagens ihållande regn slutade nämligen alldeles lagom tills jag och min pappa skulle ut i skogen med morgondagens orienteringskontroller. Så det blev en riktigt fin kväll ändå. Och frisk luft gör ju ingen förkylning värre, så kanske lättar snuvan tills imorgon vad jag vet. Och kan vi nu gemensamt hålla tummarna för att det inte blir så blåsigt som utlovat imorgon, så kan ju den här skitveckan sluta riktigt fint.

Varje år när det närmar sig orienteringsdagen så får jag (och då även mina kollegor) ovärderlig hjälp av min underbara pappa som ställer upp och hjälper till med utsättningen av kontrollerna. Till det facila priset av en finlunch vid tillfälle. Tror jag måste börja betala för övertid med så mycket som han ställer upp. Ja, som typ en kvällsfika eller så...

0 kommentarer: