Värmland tur och retur

8/13/2016 08:46:00 fm jojo 0 Comments


Förstå hur mycket vi hann prata, och hur vi utan att bli avbrutna kunde nörda ner oss i BodyBalance-låtar och koreografier från tio-tolv år tillbaka!

En av mina bästa vänner skulle ner till Värmland för att hämta ett flyttlass till sin mor. Jag erbjöd mig lite spontant att hänga med. Jag menar, kvalitetstid deluxe! Två dagar och 120 mil i bil är faktiskt lång tid att få umgås, och hinna prata till punkt. Och så börja om på samma ämne igen.

Kanske är jag knäpp som ägnar de sista dagarna på semestern åt att åka bil fram och tillbaka till Säffle, men med tanke på hur glad min vän blev när jag frågade om hon ville ha sällskap finns det som inga tvivel om att det var en fantastisk idé. 

Lite funktionell träning blev det ju med, det skulle ju även packas släp...

0 kommentarer: