Full fart framåt!

8/22/2016 09:48:00 em jojo 2 Comments


Kört måndagspump! För höstschemat på gymmet är igång, alltså officiellt en ny termin både arbets- och instruktörsmässigt. Det blir en hel del att hålla reda på i höst, det är en sak som är säkert. 

Måndagsklass BodyPump, direkt efter jobbet, så det är ju perfekt i tid. Torsdagskvällar är det BodyBalance, tar upp instruerandet i det igen. Något konditionspass utöver det så tänker jag vara nöjd med min rörelsehöst ändå.

För utöver jobb och träning kommer kommer väl kanske det som blir min största utmaning i höst, och det har inget med träning att göra. Jag ska nämligen plugga igen! Jupp, varför bara vara tvåämneslärare (idrott och engelska) när man kan ha tre?! 

Så säg hej till garn, tyg och nålar! Här ska läsas textilslöjd! Jag läser på distans, och ska jobba samtidigt, men kommer att ha några inneveckor i Linköping. Så varsågod att tipsa om stadens godbitar! 

Utöver det ska en väl odla sina relationer, träffa sina vänner, hinna plocka lite svamp och andas också. Full fart framåt i höst alltså, och jag hoppas jag roddar ihop det hela. Det vinnande konceptet tror jag är struktur och planering, så det är mina mantran in mot hösten. Men jag gillar att ha många garnnystan i luften så det här blir spännande!

Wish me luck! 

2 kommentarer:

  1. Åh, kul att plugga!
    Är också sugen på fler ämnen, men jag skulle aldrig kunna välja bara ett till, haha :D
    Idrott hade varit kul! Och svenska! Historia!

    SvaraRadera
  2. Skoj att plugga mer! Tror du kommer ha en grym höst!

    SvaraRadera