Choco-Banana-Peanut-Super-Chunk

4/29/2014 06:19:00 em jojo 0 Comments

Jag kom hem efter en vad som kändes som en sjukt lång dag, fastän den egentligen varken var särskilt extralång eller ens jobbig. Vår teori på jobbet är att det är lite mellanrumskänsla, det är som ingen idé att ösa järnet den här veckan, eftersom det nyss var påsklov och så valborgsledigt efter imorgon.

Trött var jag iallafall när jag kom hem, men inte riktigt middagsredo. För tidigt. Trots att dagen känns så lång. Som sagt. Så jag svängde ihop en superglass med fryst banan, kakao och på slutet slängde jag ner en sked jornötssmör, så det blev lite bitit sådär. Bästa nyttoglassen på länge!

Med lite ny energi så tar jag mig med glädje an tvätt, städ och disk som står på kvällsagendan. Och så ska jag packa. För imorgon efter lite Valborgshäng så åker jag till Stockholm! Jag ska träna, strosa runtoch njuta av att vara lite vårledig. Träffar gärna folk om det är någon som är planlös och vill ses.

Fast jag ska försöka att hålla lite i pengarna till helgen, för jag bokade visst alldeles nyss en hemresa från New York för mig och min syster i sommar! Och shoppingpengar lägger jag nog än hellre där en i Stockholm.

Hemresa ja, varför börja i rätt ände...? Jag kommer dessutom att åka dit via Toronto. Lång story, jag får återkomma om den. Men yey!

0 kommentarer: