Juluppehåll

12/19/2013 10:39:00 em jojo 0 Comments



Sista BodyBalance-klassen för i år. Sedan får jag en veckas julledigt. Skönt att få avsluta med ett pass som verkligen kändes bra. Jag gillar verkligen den här koreografin, så det kommer att bli ett par bra balance-månader efter jul. Dessutom firar jag ju tioårsjubileum som balance-instruktör i vår, så något skoj ska jag väl kunna hitta på till det. Om jag nu bara hittar de gamla koreografierna. De som kom på VHS och i A4-papper....

Sh'bam-passet var också skoj, även om deltagarantalet har minskat nu såhär i jultid. Utöver två härliga klasser på gymmet hittar vi på pluslistan idag även en viktig 4-3vinst i den årliga innebandyn mot eleverna, dessutom med färre blåmärken. Och allra roligast; fina systeryster har kommit hem från Island över jul! Glöggmys och kaktestning blev det ikväll efter jag hade hämtat henne på tåget. Nu kan jag göra jul!

0 kommentarer: