Hurry, hurry

9/18/2013 07:24:00 em jojo 0 Comments



Om någon har undrat varför bloggen heter som den heter så hittar ni svaret hemma hos min mor och far. (Som jag svängde förbi imorse efter ett tandläkarbesök. Inga hål! Yey! Och ja, jag går fortfarande hos min barndomstandläkare). 

För att återgå till ämnet, så finns det hemmahemma ett litet kartotek med tänkvärda "ord på vägen". Den här har alltid varit en av mina favoriter, och fanns i bakhuvudet när jag startade den här bloggen för över tre år sedan. (Oj, vad tiden går fort!) Tell me, har du något citat eller ordspråk som är "ditt"?

Ikväll skyndar jag dock inte så mycket, försöker plugga in koreografi till BodyBalance och funderar på vad jag ska packa till helgens Super Saturday! Och tvättar upp några sporttoppar för att ha något att packa. En onsdagskväll så god som någon.  


0 kommentarer: