Årsbästalistan

12/08/2012 10:13:00 em jojo 1 Comments

Skulle kunna bo i min ullfrotté..
Jag hänger på Saras uppmaning och gör också en lista över årets bästa träningsplagg:
  • Årets bästa sko: Måste nog bli mina Icebug Celeritas som jag använder när jag springer till skogs. Trots att de inte är årets modell. De var neongula, nu mer i en obestämbar geggamojafärg. Det enda som inte är toppen med dem är snörningen, jag behöver lära mig några rejäla knopar tror jag.
  • Årets bästa träningströja: Den tröja jag har använt mest är en Dri-FIT-tischa från Nike, så det får bli mitt val. Men svårt, det är på träningströjor jag spenderar den mesta av min träningskläderbudget. De flesta dock införskaffade på rea.
  • Årets bästa inomhusbyxor: Nike Relay Tight Capri. För att jag blir så glad av att se ut som en testbild på tv.
  • Årets bästa utomhusbyxor: Craft Storm Tights. Jag bor i Norrland. Mellan oktober-maj är de typ de enda träningsbrallor som funkar.
  • Årets bästa löparjacka: En gammal trotjänare från Craft. Aha, här finns alltså utrymme för nytt inköp till nästa löparsäsong..
  • Årets bästa underställ: Woolpower. Till alla lager under.
  • Årets bästa strumpor: Smartwool Outdoor Mini. Både snygga och sköna, och går att återanvända två-tre gånger utan att de luktar blä...
  • Årets bästa sport-bh: Casall Sports Bra. Jag har sju stycken. Den äldsta är från slutet av nittiotalet... Okej, den används inte till hopp och studs längre, och frågan är hur fräsch den egentligen är, men det är ju kvalitet på grejerna, helt klart...

1 kommentar: