Den andra utmaningen

3/03/2012 10:46:00 fm jojo 0 Comments


Jag hade ju inte bara en träningsutmaning i februari, utan också en kyl-, frys- och skafferidito. Hur gick det då? Jo tack, väldigt lätt. Jag har fortfarande kvar en hel del användbara saker i frysen och skafferiet, men kylen är rensat från allt gammalt, och jag längtar efter att få fylla den igen med härliga, hälsosamma saker. Något som får bli ett mål i mars. Härligt och hälsosamt alltså. (Om en vecka inleder jag väl den fasen, först blir det härligt och inte fullt så hälsosamt i London).

Jag har alltså inte handlat hem någonting alls i matväg under februari, utan ätit av det jag har haft i mina förråd. Däremot så äter jag ju pedagogisk lunch tre dagar i veckan, och jag har också varit ute på byn och ätit två gånger, samt fikat lite, så helt rumsren som utmaning kanske det inte har varit. På slutet var det lite tråkigt att äta frukost, för det är ju just morgonmålet som oftast består av rena kylvaror. Men proteingröt fungerade fint och gick snabbt att göra, så det är nog någonting jag kommer att fortsätta med. Dock inte än på ett tag, nu vill jag nog hellre ha smoothies och kvargfrullar.

0 kommentarer: